Saturday, May 03, 2008

Kanskje på tide å blogge litt i denne bloggen igjen ;)
Vi minket liskom på antall hunder, og deilig var det. Nå bare øker det igjen :)
Ikke i like mange kilo som før, men det har øket i antall.
Hentet hjem en Dachs gutt i dag, så nå kan Vidar, Grynet og Bertil forberede seg på jaktsesongen!!!
Og det som kanskje gleder meg mest er at valpen jeg har krysset fingrene for å få hjem endelig er på vei :)))
Her koser jentene seg i sofan å ser på film. Eller rettere sagt jeg ser på film, Gilly og Grynet ligger og sover på meg! Deilig å slappe av i sofan på kvelden, men på dagen da det er så fint ute så går det meste av dagen til å renske opp etter vinteren.
Skal lage en ny plen, og omorganisere hundegårdene. Hundene løper løse i hagen her, men Cora må stå i hundegården, for hun hopper som en gaselle og rett over gjerdet!!!

Gilly i kjent positur :)) Hun sitter alltid på knærne. Skikkelig kosejente.
Må skryte litt også, jeg har nå gått ned 7 kg!! Og flere kilo skal av....:) Enkelt er det også, bare man får omstilt livet litt!!

No comments: